fredag 26. mars 2010

Hvem har endret skrifttype?

Uff da, lenge siden sist, eller hva? Jeg regner med at dere har savnet meg helt forferdelig masse og skjekker bloggen vært femte sekund for å se om det er oppdatert. Dessverre har jeg vært på klassetur en uke og det er da unnskyldningen for mitt fravær. Hvor har jeg vært på klassetur? (ettersom du bryr deg osv) Joda, jeg har vært på Voss, i Norge, du vet det lille drittlandet oppe i nord etter eller annet sted. Unasett, jeg har opplevd hva det vil si og være i en norsk familie (meget nytt), hvordan en fjord ser ut (fjord?) og hvordan en skoletime foreløper (PC, set, facebook). Men alt i alt har det vært veldig gøy, og ikke minst deilig å ha ferie mens alle andre har skole.

Ha en fin påskeferie mennesker, og husk at selv om dere har ferie nå så har jeg ferie i to uker... så burn...

<3
w

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar