onsdag 29. juli 2009

Je suis fatigué

Første gang jeg har en blogg så dette kan jo bli ganske interessant. Tredje dag på forkurset før Frankrike og jeg har hatt en skikkelig hva-har-jeg-begitt-meg-ut-på-dag. Akkurat nå er jeg ekstremt sliten, og med tanke på at jeg har 3 og en halv uke med intensivt kurs igjen er vel ikke dette et godt tegn.

Men for å snakke om noe litt mer spennende, er det noen som har sett programmet "drømmedesign" på kanal fem? Definitivt mitt favoritt program for tiden så det anbefaler jeg. Andre programmer man kan bedrive tiden sin med; Top model (hvem vil vel ikke se amerikanske wannabe modeller gå løs på hverandre), Gossip Girl (to ord: Chuck Bass <3) og Miami ink (kul og mindre kul kroppskunst+super fete tatovører). Anyways, jeg skal slutte å oppfordre til smelting av hjerneceller.

Au revoir!
W

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar