fredag 5. mars 2010

21:39

Hola!

Første uke etter ferien, skrekk, gru, pluss litt til. Neida, det har gått helt fint: en matte prøve som forsåvidt er den beste jeg noensinne har gjennomført i Frankrike, den koselige nyheten om at flere prøver ligger og venter på meg, internat, fekting og gjett hva? Ny frisyre :O Håret mitt er nå klippet til rett over skulderen, altså kort, veldig kort. Men forandring fryder, ikkesant? Det er i hvertfall det jeg prøver å overtale meg selv om...

Imorgen og dagen etter, altså lørdag og søndag for dere som befinner dere på en eller annen ødeøy der dagene går i surr, skal jeg være med i en fektekonkurranse, jeg kommer til å tape alt og dumme meg ut skikkelig, men det blir sikkert gøy for det om. (En annen ting jeg prøver å¨overtale meg selv om).

Ellers skal jeg til Rouen neste helg, så det blir bra, så skal jeg så klart til Voss en hel uke med klassen min. Paradoksalt egentlig at jeg skal tilbake til Norge på en fransk klassetur. I Voss skal vi prøve, ski (det er visst en eller annen svært så farlig vintersport disse rare nordmennene bedriver). Vi skal slutte tidlig på skolen (OMG, hva??) og det skumleste av alt vi skal ta ett fly- to til og med (monsterwhaaaat!). De er jo litt søte disse franskmennene, selv om de stresser litt vel mye.

Som ett lite tilleg vil jeg bare si at til alle dere som har vært bekymret for min mentalehelse, jeg har nå sett Pride and Predjudice (kort, ny versjon), og *stor åpen munn uttrykk* Mr. Darcy er så heit!!! *sikler*

Enda ett lite tillegg, ville bare meddele at jeg nå er den stolte eier av reklameprodukter fra Fivai, siden jeg postet linken til bloggen min på fivais side på facebook var Kari Skogen så snill at hun sendte en liten takkegave. Så Kari, eller Mme Skogen tusen takk :D

Det var vel alt, bortsett fra at jeg kom på nå at jeg kanskje burde skrive litt mer om livet i Frankrike istedenfor om heite gutter og annet n'importe quoi, hva syntes du?

Forresten hvis potensielle søkere skulle komme til å ramle inn på siden her må dere bare send evt spørsmål. werenskiold93@hotmail.com
Gutter dere lurer på hva jenter vil ha?

1 kommentar: