søndag 14. mars 2010

Calling, world

Her er det kaldt.

Selv om sola skinner og treerne blir helt gule, og fugler; saanne smaa sote, ikke saann skumle som baesjer paa deg naar du gaar forbi og bor i flokk paa tusen rett utenfor internatet, kvitrer. Det virker i det hele tatt som vaaren har kommet hit. Denne helga var det til og med en fin storm. Visstok snakket de om den paa nyhetene hjemme i Norge; vi er poppiser altsaa! Anyways, gjett hvem sin pipe som raste ned?
       Gjett hvem som har det eneste rommet i huset med peis?
Det er ikke saa veldig ofte naboene banker paa dora en tidlig morgen og sier, daglidags som ingenting, at "en del av pipa deres tilfeldigvis blaaste over og landet i hagen vaar etter aa nesten ha knust ett vindu".

Vaaren har altsa kommet til Frankrike.

Har folk hatt en fin ferie? Jeg foler meg litt loner som ikke kom tilbake til Norge, dere aner ikke hvor mye jeg har savna dere, og som jeg savner dere generelt egentlig. For en god stund siden sendte den veldig kule Celine Gaasrud in the hauz meg en dross med bilder fra diverse utkledningsfester og sammenkomster og Jei Morcem og skoleavslutningen og de har jeg hengt opp over senga mi paa internatet; i likhet med brev og melkesjokoladepapir. Altsa, dere er det forste jeg ser naar jeg vaakner om morran og det siste jeg ser om kvelden og jeg savner dere saa sinnsykt mye!

Enda et innlegg Maiken har hatt litt problemer med å poste, og Maiken, bra du skriver, men jeg er blitt naziblogger så eventuelle klager kan rettes mot ledelsen.

1 kommentar:

  1. Celine is in tha hauuuuuzz14. mars 2010 kl. 18:29

    wow, jeg er i fet skrift! det må være fordi jeg er så fet :D
    jeg savner deg også maikenpaiken! <3

    og btw, bloggen deres er klikk, etter å ha vært innpåa den i sånn ca 10 sek. så sendes man automatisk videre til en skummel random side :S hvertfall hos meg!

    SvarSlett