lørdag 12. desember 2009

Lucia,Vogue,SVT,Fag,Norge?

smil

Nå er Lucia endelig overstått, egentlig har det vært ganske gøy, men som alltid kommer gøy med stress, massemasse stress. Heldigvis ble det vellykket og franskmenn i Bayeux fikk nok et år opplevd, ett lite stykke Norge. (heldige de er, eller hva?)

For å komme til mer interessante saker, jeg drar hjem på onsdag!! Før det har jeg greid å få stappet inn en prøve i fysikk kjemi, en muntligprøve i SVT, en fransk bok jeg må få lest ut som jeg nettopp startet med, mange mange subjonctif oppg. (for dere heldige mennesker som ikke vet hva subjonctif er; enda en stygg verbtid oppfunnet av franskmennene for å plage oss andre bare litt mer).

Idag skal jeg vandre rundt i Bayeux store sentrum og kjøpe noen siste julegaver, før jeg går på den vakre butikken maison de la presse og bruker opp bokkortet mitt. (I frankrike får alle et bokkort med 20 euro på, disse pengene skal man bruke på bøker man trenger for skolen, men det må brukes opp innen jul, og jeg har 14 euro igjen på den :D )

Andre ting som må skrives?

Har dere sett Vogue sitt kolleksjonsblad som kom ut nå, det er en samling av høykvalitets bilder av skikkelige mange kolleksjoner med plagg osv, veldig bra hvis man skal ha litt inspirajonsverksted. Dessverre koster den 26 euro og jeg får ikke lov til å kjøpe den med bokkortet heller :(

hjerter

W

2 kommentarer:

  1. ik! Hadde dere Lucia på en annen dag?? Gid... Jeg baker lussekatter nå! : o De e fine og gul og jeg gleder meg veldig til du kommer hjem, for da kan jeg plage deg! : D

    <3

    SvarSlett