tirsdag 10. november 2009

Alla som intar dansar er voldteksmenn

Hallo mennesker!

Nå hva skjer andre steder enn metropolen Bayeux?
Her i hvertfall skjer det lite, feriedag imorgen (1-0 Frankrike), men så lang skoledag tirsdag, ææææhh (1-1 Norge). Så ja, vi venter fremdeles på innlegg fra R, et innlegg hun lovte skulle postes senest søndag. Kan hende det er jeg som tar feil, men det er vel tirsdag kveld nå, eller? Jeg kunne jo alltids hjulpet (?) til og postet for henne ettersom jeg vet at hun har en kladd som jeg faktisk kan poste (lykke over at alle tre er admin på bloggen).

Jeg klikker på tastaturet mitt akkurat nå, det er lite samarbeidsvillig. tredagers på internatet er digg (han er en gutt btw), føler meg lite kreativ, jeg har SVT prøve på torsdag, jeg har fremdeles ikke gjort noe med stjeling/låning av bilder fra Paris, snart er det jul.

Aaargh, sinnstemning: se, jeg bryr meg
<3 W

<insert et eller annet kult bilde, jeg fant ingen>

4 kommentarer: