lørdag 21. november 2009

DetMestFascinerendeInnleggetDuNoensinneKommerTilÅLese

vinner av diggeste: Robert Pattinson (shocker) :)

På tirsdag er det bare en uke og 16 dager til jeg drar hjem :D Jeg gleder meg til å bake pepperkaker med Amalie (snakker vi familietradisjon), høre på julemusikk som jeg egentlig ikke liker, se alle mennesker igjen, selve julen, nyttårsaften, hyttetur, skiturer, snø(som jeg virkelig håper er tilstede) og å kunne spise masse usunt hver dag uten dårlig samvittighet: jeg liker jul!

Uken som var har vært helt normal egentlig bortsett fra at jeg har snakket mer med tredagers, detaljer postes ikke her (av grunner jeg ikke vil nevne), jeg har oppdaget makten av ønskekraft; brukte en hel kveld på å håpe at brannalarmen gikk og kl. 8:00,,, :D (det var ikke brann, bare gutter på internatet som liker å dra den minst en gang i uken). Hatt en fysikkkjemi prøve som jeg tror jeg ikke har strøket på! Sett Phantom of the opera på internatet, hatt masse Lucia øving +++ Det er overasskende nok mer spennende å leve mitt liv en å lese om det.

Hvordan går det med mennsker der hjemme? Har dere alle sett New Moon eller er det noen som vil se den med meg når jeg kommer tilbake? (I frankrike liker de å dubbe *blæ*)

Hmm, jeg har ikke noe mer å meddele, bortsett fra at jeg er glad for å se mlle (mademoiselle) Rian tilbake i aksjon, hvis vi er heldig får vi ett innlegg i det nye år også :P

På mandag begynner jeg endelig med vanlig fransk timeplan, jeg gleder meg massemasse!

<3
W

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar