søndag 22. november 2009

TRE UKER OG SEKS DAGER

til jeg kommer hjem! det er faktisk ikke så mye, elelr det er jo mye, men i forhold til hvor lenge jeg har vært her, så er det kjempelite, jeg gleder meg så mye at jeg tror jeg kommer til å eksplodere snart! men jaja. nok om det.

(tre uker og seks dager!!! 27 dager!)

dagens værmelding; det regner for en gangs skyld, og det blåser veldig mye, men ellers så er det fortsatt veldig varmt, noe som er merkelig, men helt ok, jeg gleder meg til å komme hjem til snø.

dette dreier livet mitt seg om akkurat nå; (gjett, det er et trestavelsesord!) lek-se-berg. hvor skal jeg begynne? øve til historieprøven, eller samfunnsfagsprøven, eller kanskje lese over matte-cours fordi vi skal ha en test sånn hver mattetime denne uka, lese litt geografi i tilfelle jeg blir trukket til muntlig høring igjen, eller skrive ferdig engelskessayet, eller hva med å pugge litt fransk grammatikk, begynne på personanalysen av emma bovary, faktisk lese ferdig mme bovary, lage struktur for den muntlige presentasjonen vi har neste uke, eller gjøre naturfagsleksene kanskje, eller sitte her å skrive blogginnlegg?

det sier vel sitt.
kom og hent meg.
<3

bisous bisous, a

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar