onsdag 13. januar 2010

14:07

Internett er... vanskelig. Nå har jeg nettopp bestilt mitt første klesplagg fra internett, jeg er noe spent for om den:
kommer fram
er i godt behold hvis den kommer fram
koster like mye som det som står på kvitteringen
er faktisk i min størelse (hvordan staver man det??) og passer

Kan noen minne meg på hvorfor jeg absolutt skulle kjøpe den kjolen? Ingen, ok..
Den var på salg og var derfor billig
Den er fin
Den er blå
Den kan brukes til hverdag og fest

*omg nå skjedde noe rart med pcen, er det normalt at mac plutselig sier "it's 14 hours? eller vent,, jeg tror jeg har skjønt det, den forteller klokkeslettet automatisk, aahaaa. (Intelligens er oppskrytt). Hvis noen skulle lure på hvorfor jeg har mac så er det fordi jeg låner Marens mac, skjønner ikke hvorfor det skulle være av interesse, men man må jo ha noe å skrive om. Gud, mac er komplisert, jeg skal aldri ha det uansett hvor "bra" det er.*

Men, hvor var jeg??

Joda, det er vanskelig å kjøpe ting på internett, det er komplisert og skummelt, men man føler seg litt proff også, eller bare jeg kanskje.

Uansett, nyttårsball til helgen *tommelopp*

< w jeg fant ikke noe bilde av kjolen, men hvis jeg er flink og får låne et kamera så kan jeg ta bilde av den, vel og merke hvis den kommer

2 kommentarer:

  1. Hvordan kom du deg egentlig til frankrike med ditt blonde lille hodet?

    SvarSlett
  2. som moren min sier så er jeg smart teoretisk, men jeg eier ikke praktisk intelligens, null. Men det vet du jo :)

    SvarSlett