lørdag 23. januar 2010

jeg tar hintet

elisabeth, jeg skal begynne å bli litt mer aktiv. jeg lover (ljugekors). desverre går tida mi med til mer enn fjesbok og meningsløse blogger O: og jeg har faktisk ikke en haug av lekser, jeg har et hav! (jeg sier bare, fysikkprøve på mandag, innlevering av essay på tirsdag, matteprøve på tirsdag, historieprøve på tirsdag og engelskprøve på tirsdag, å, tirsdag i mitt hjerte <3, innlevering av skrivesak utifra en artikkel om iranske kvinners rettigheter på fransk, osv.) så til tross for denne svært bølgete sjøen, så går det egentlig veldig fint her nede i fontenay også! det begynner å bli varmere, og nå ligger temperaturen ganske stabilt på rundt ti grader! dessverre har det vært en del regn (det regner jo aldri i fontenay?! O:), men det er meldt sol utover så nå regner jeg med at det snart blir tropevær. jeg er lei av å fryse i landet uten snø.

NÅ er det ikke så lenge til vinterferien, da skal jeg til PARIS, også skal jeg komme hjem og beære dere med mitt nærvær, det blir gøy! jeg skal på kino dessuten, hvis dere lurte.

<3     mlle a

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar