fredag 8. januar 2010

totusenogti

Hola amigos
Ettersom jeg har blitt en skikkelig blog browser (konsekvensen av ufattelig mye fritid, les; vertsfamilie) har jeg plukket opp en del inspirasjon til hva man kan skrive om, mange har f.eks tatt for seg et lite (noen ganger ikke fullt så lite) sammendrag av 2009 og andre har lagd nyttårsfortsetter, noen har gjort begge deler. Ok, totalt uinteressant, mine nyttårfortsetter derimot... Er egentlig totalt uinteressante de også, men dere kan i allefall le litt når jeg bryter dem en etter en.

Elisabeths totusenogti nyttårsfortsetter:

Spise sunnere (dette er relativt folkens, les; oppnåelig ettersom jeg kan måle alt opp mot julen)
Spise færre super cookies (hahaha, hvorfor, Elisabeth?? Dessuten sa noen to allerede på en uke?)
Banne mindre (denne skal jeg få til er allerede sånn passe godt på vei, eller ikke i muntlig samtale da, men..)

Njææ, nå orker jeg ikke komme på flere, tror egentlig jeg har nok å jobbe med allerede.

< w

(dette er da min psyko kule (eller ikke) hjerte/w kombinasjon, sånn at jeg slipper å måtte skrive begge deler, latskap, ehh, ehh?)

Ehmm, neivel

4 kommentarer:

  1. takk, du er kul du også, og offisielt ikke lenger i fare for å bli svartelistet :)

    SvarSlett
  2. nerding er det nye kule! lykke til w...
    taha, neida <3

    SvarSlett