fredag 22. januar 2010

Roslyn- Bon Iver & St. Vincent

Nå var det vel på tide at noen skrev, eller hva? (noen vil si meg), vet jo at mange ikke kommer innomm denne bloggen lenger ettersom to litt mer interessante mennesker A og R aldri skriver, men folk dette er ikke min feil, jeg prøver å motivere, prøver å skrive og prøver og skyte inn litt dårlig humor i hverdagen så les, kommenter og spre budskapet. (http://www.fivai.no/ har uansett behov for søkere til Frankrike).

Bortsett fra dette lille appell til folke vil jeg bare si,, hei! Så, ja, hei! mennesker. Ettersom dere lurer er livet i Frankrike i dette sekund, veldig, veldig bra. Jeg lever i en egen liten boble av å få det til, føle at fransken går bedre og kose meg. Dette er da blant en haug av lekser og prøver (kanskje ikke en haug, men det er slitsomt nok, så lykkefølelsen er flyktig). Ellers bruker jeg min tid på å høre Harry Potter syv på lydbok, spise i kantinen og ligge/sitte på ovnen på norskrommet. For ikke å glemme sedvanlige aktiviteter som for mye facebook og meningsløse blogger.

Grunnen til at jeg ikke har skrevet på så lenge er da nyttårsballet. Nyttårsballet er en årlig hendelse i Bayeux der vi inviterer franske og guttene fra Rouen til ball. Det er store forventinger hvert år og dette året var intet unntak, kan trygt si at mine medseconder og jeg gledet oss noe fryktelig. Det var mildt sagt ikke skuffende og jeg er i hvert fall fornøyd med kvelden, detaljer blir det dessverre ikke, det som skjer i Bayeux blir i Bayeux, så nå kan dere lure :P

Hmm, som vanlig får jeg hjerneteppe halvveis gjennom innlegget så mer tror jeg ikke det er å si, har faktisk blitt veldig glad i new moon soundtracken, selv om jeg syntes sangene ikke var så bra som twilight albumet, men nå har jeg ombestemt meg. Om det er en ting disse vampyrene kan så er det musikk, ikke at jeg kan uttale meg så veldig.

Og, jo, urban outfitters har sendt kjolen min :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar