søndag 23. august 2009

8 dager igjen: ingenting spesielt spennende eller nytt MEN litt om kake

Hei!
Jeg vet, jeg vet - jeg har vært sløv med å blogge. Men, jeg må innrømme det: blogging er nok ikke helt min ting. Den ene gangen jeg har hatt en blogg, postet jeg bare ett par innlegg og ALDRI om jeg viste den til noen - er du gal -. Men i alle fall: her kan vi da prøve.

Så:
Hva skrive man om i en blogg da?
Morsomme ting, dype ting, hendelser, babbel? Hm. Siden jeg hverken er veldig morsom eller dyp blir det nok mest hendelser og blabbel fra denne kanten. Desverre. Ikke skjønner jeg hvorfor noen vil lese denne :D Særlig ikke med W og A som medbloggere! Hoho.

Denne helga har vært prega av: kake. Både W og A er utrolig flinke med kaker, og jeg føler jeg kommer til å se ut som en bolle til slutt. I alle fall, denne helgen har det, som tidligere nevnt på denne bloggen, gått mest i torobrownies. I løpet av forkurset har jeg spist kake i friminuttenen minst tre dager i uka sammen med ei som heter Nora som skal til Frankrike med A.

Jeg har også vært så sosial at det er skummelt. Jeg veit at en eller annen har skrevet om dette før, det var nok W, men jeg skriver litt om det jeg og. I alle fall - vi ble invitert til frøken Furnes i god tro om at det bare var en vanlig jentekveld. Selv om det har surret ryktet om supriseparty i mange måneder allerede - kremt kremt W - hadde jeg ikke noen anelse om at så mange fantastiske folk var med på det. Haha, litt vel avslørende når vertinnen møter oss i døra og utbryter: sorry, jeg er bare så anpusten. Hvem spurter vel for å åpne en dør? :D

Men uansett. Det var superkoselig, og alle var trøtte så det tok jo helt av.. Men superkoselig, det var det virkerlig. På fredag fikk vi forresten bamsemums på skolen siden det var siste dag. Hurra for randomhet.


Her følger et bilde jeg har lånt av Sabine fra siste skoledag på kurset:

6420_259446455391_832775391_8473958_7946328_n.jpg

Fra venste til høyre: Sunniva, Nora J, Elise, Inger, Emilie, Sophie, Vegard, Sabine, Nora F, Amund, R, jorple (Joachim), Ida, Monica, W,

Forreste rad: Rannei, Monique, Maren



R

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar