tirsdag 11. august 2009

dybde?

siden w har tilføyd så fine populærkulturelleinnlegg til bloggen vår i det siste (haha) ((jeg har virkelig ikke rett til å mobbe henne i og med at jeg har en tendens til å bli mer enn gjennomsnittlig besatt av slike ting))(((jeg viser til hennes innlegg om robert pattinson)))((((paranteser er gøy!))))

uansett. poeng, og uten paranteser, jeg tenkte jeg kunne skrive om idolisering og beundring av en mann som er litt djupere og litt mindre pen enn robert pattinson: TIM BURTON! denne mannen er virkelig gud. han er så utrolig genial! tim burton har laget diverse fantastiske filmer, for eksempel the nightmare before christmas, corpse bride, sweeney todd, edward scissorhands, osv! filmene hans karakteriseres av litt sære hovedpersoner, mørk humor, vakker filmmusikk og gjerne et nokså sært plott. johnny depp og helena bonham carter er å finne i veldig mange av filmene hans, og det er jo ikke negativt :D

dobbeltpoeng: 
NESTE ÅR KOMMER TIM BURTONS VERSJON AV ALICE IN WONDERLAND!
*gledesegmasse*

pene bilder:

a


1 kommentar:

  1. omg! utrolig kult bildet! man skal vel egentlig ikke kommentere på sin egen blogg? jaja, care.. tim burton er awesome.
    W

    SvarSlett