tirsdag 4. august 2009

swineflu is coming to get you...

Som A sier har svineinfluensaen ankommet, gruppen Bayeux har blitt hardt rammet og sitter nå igjen med bare 2/3 friske mennesker (hjerneproblemer inkluderes ikke). Må bare le for jeg greier bare ikke å ta det noe seriøst, særlig når hele forkurset hadde et felles infomøte om svineinfluensa tiltak var det vanskelig å holde tilbake latteren. Noen andre som syntes det er litt vel mye krisemaksimering?

Ellers har jeg spist på restaurant med den nye seksjonslederen i Bayeux og den gamle og de tre andre som skal til Bayeux og ikke har svineinfluensa. Det var super koselig og jeg tror det kanskje endelig har gått opp for meg at jeg skal flytte til Frankrike (på tide eller hva?), der fikk vi vite om masse random ting blant annet at det blir Party den andre helgen og høstferie i Paris! JACKPOT! Jeg har funnet ut at jeg gleder meg veldig til alle arrangementene (er det sånn det staves?) og lite til hverdagslivet :p Blant annet er det å dele rom med 5 andre ikke særlig fristende. Jeg er også veldig spent på maten og håper virkelig ikke jeg ender opp med å legge på meg 15 kilo (da blir jeg jo faktisk miss piggy). Jo, må også nevne at andre året virker utrolig mye kulere enn første året. For det første bor man i leilighet istedenfor internat og vertsfamilie og for det andre kan man dra hvor man vil i helger så lenge man informerer seksjonslederen :D. Jeg har også fått vite navn på vertsfamilie.

Enda et langt og relativt kjedelig innlegg fra meg, men ønsker dere alle en svinete uke!

Au revoir
W

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar