lørdag 1. august 2009

Blablabla

Må innrømme at jeg er ganske imponert over meg selv, hadde opprinnelig planlagt en deilig helg med absolutt ingenting på agendaen og likevel ender jeg opp med å gjøre masse og være kjempe sosial :o. - Er det ikke tragisk at ingenting av dette er en selvfølge :p Heldigvis har jeg jo søndag til å være loner, i hvertfall helt frem til familien kommer hjem. På en måte blir det greit å ha dem tilbake, men må innrømme at det har vært to ekstremt deilige uker og de kan godt reise bort oftere (haha, høres litt ut som jeg misliker familen min, noe som ikke er sant, eller kanskje Amalie da men,, :p).

Ellers tenkte jeg å være litt alminnelig og kommentere været som faktisk har vært overraskende godt idag. Likte særlig at det ikke var altfor varmt, kan ikke fordra å gå i shorts og singlett og fremdeles svette. Mesteparten av denne uken har jo vært perfekt med både regn, mørke skyer og storm, noe som er veldig koselig. Spesielt når man sitter inne under et teppe med flere lag ullgensere på (det blir ikke bedre enn det). Idag har jeg også fått postkort fra en venn som har vært i USA, litt overraskende ettersom jeg aldri sender postkort og dermed ikke forventer noen selv, men det var jo litt gøy for det. Beskjeden derimot var jo bare en fin påminnelse om at "jeg har vært og shoppet i New York, mens du har vært på skole." Jeg tror nok vi alle vet hvem som er vinneren her, selvsagt meg. Apropos skole føler jeg at kurset går bedre for hver dag, selv om det er ganske slitsomt, læringskurven er det definitivt ikke noe å klage over. Jeg er også rimlig sikker på at jeg vil lære mer fransk på fire uker enn på tre år.

Nå har vel jeg bablet nok om random og ganske uinteressante temaer så tror jeg sier au revoir.
Btw, for de som måtte lure betyr Myosotis: Forglemmegei og Myosotisnoir: sort forglemmegei.

Au revoir
W

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar