fredag 7. august 2009

Robert Pattinson!

Nå er det helg og siden jeg ikke har lekser (hurra!) skal jeg skrive litt om en av favoritt skuespillerne mine Robert Pattinson (RP).
RP har jo spilt i flere filmer, men er mest kjent for Twilight der han gjør en strålende jobb (hvis du er uenig så bare sjekk ansiktsutrykket i bilscenen). Ikke bare er RP en god skuespiller han virker veldig oppriktig som person også er han bare så utrolig digg! I tillegg er han britisk noe som er et svært pluss og ja, nevnte jeg at han er DIGG?!
Robert Pattinson, will you marry me? (Ja, jeg er skikkelig fjortis akkurat nå).

Her er linken til scenen, det er altså uttrykket til RP på slutten av klippet, der Bella sier "you should put your seatbelt on" som er bra: http://www.youtube.com/watch?v=gf-BxTcgSV0

Peter Facinelli som spiller Carlisle og Jackson Rathbone som spiller Jasper er også ganske hotte!










Au revoir!
W

1 kommentar:

  1. gaaahhh...

    Når noen nevner Robert Pattinson, eller jeg ser et bilde blir seriøst hjernen min til grøt for noen sekunder - og hvis jeg skulle laget en lyd hadde det blitt "gaahhh" (sånn hemma, hjernegrøt-lyd). Foresten så ble jeg litt sur nå, du har frarøvet meg temaet jeg hadde tenkt å skrive om, men jeg gjør det nok uansett!

    gaaaahh

    SvarSlett