lørdag 22. august 2009

inaktivitet og slikt

nå har jeg fått kjeft av vår alles kjære w for manglende bidrag på bloggen vår. jeg skjønner vel det ganske godt, i og med at en blogg hvor bare w skriver hadde nok blitt litt kjedelig. : D jeg har uansett bidratt mer enn visse andre. men uansett; jeg har en tendesn til å bli ganske åså inaktiv når det er mye som skjer, noe som er ganske upraktisk og ironisk. nå burde jeg strengt tatt sove, men siden vi er ferdig på forkurs og har fri en uke så kan jeg sove seinere! hurra.

i dag har jeg vært på garden party (på godt norsk; hagefest! det er farlig å bli for internasjonal) hos w, det var veldig koselig. vi hadde quiz, hvorpå laget mitt ikke vant, men vi fikk kake, og det var brownie fra TORO. brownie fra toro er veldig godt, så det var fint.

ellers så drar vi om ikke mindre enn ca 8 dager, jeg har enda ikke ordna alle papirene mine og neste uke har jeg egentlig tusen ting jeg burde få gjort.

dagens sitat: heeeeeeey it's fred!
(youtube: fred's on summer <3)

A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar