fredag 11. september 2009

hvordan veit du at du har vært lenge uten internett?

1. maiken oppdaterer bloggen oftere enn deg
2. du har sånn ca 25 mail (ikke inkludert tull) i innboksen
3. maiken oppdaterer bloggen oftere enn deg


ja! hei mennesker. verden spør om jeg har det bra, og jeg har det veldig bra faktisk. jeg har ikke kjøpt noe flybillett hjem enda, dette er veldig overraskende synes jeg, jeg har blitt flink og selvstendig, og jeg har faktisk fått noen nye venner :D franske mennesker er generelt søte, BISOUS er meget unaturlig, det tar jo eviglangtid og er bare merkelig (jeg lurer på hvordan elisabeth takler det?)

jeg spiser altfor mye kake, jeg får altformye energi og SUKKER! haha.

dagens sven sitat; "HE-RRE-GUD, kommer det plutselig en l inn i den jævla funksjonen også nå?" (notre dame humor er dristige saker) ((jeg ler ved tanken på at jeg ler skikkelig mye nå:D)

1 kommentar: