søndag 13. september 2009

Maiken! du lever! :O

Hola mennesker!
Naa sitter jeg hos vertsen og bruker det rare tastaturet som allerede er blitt nevnt i blogginnlegg av selveste R, som vi vel alle lurte litt paa hvor det hadde blitt av. Jeg har da nettopp blitt ferdig med en uke paa internatet og det har faktisk vaert mye bedre enn forventet; rommet er ganske stygt og maten suger, men bortsett fra det storkoser jeg meg. Dessuten har jeg kjoept knekkebroed som jeg har med ned til frokost hver dag (internatet tilbyr bare sukker med cornflakes). Ellers syntes jeg fremdeles det er litt morsomt at dessert egentlig er en must etter hvert maaltid, jeg har en anelse om at vertsen syntes jeg er litt spessiell ettersom jeg ikke spiser dessert til noen maaltider :O Ellers er de alle veldig koselige og jeg er kjempe glad for at jeg kom til en saa bra familie.

Dette blir jo et veldig langt innlegg siden jeg ikke har internett paa internatet, men her er i hvertfall uken i kortetrekk:
Flyttet paa internatet
Masse skole, jeg har femten timer fransk i uken ettersom jeg ikke foelger vanlig timeplan det foerste semestret.
Joggetur, hurra!
Ny fransk mobil, den er en soet samsung som antagligvis varer evig grunnet dens mangel paa alt som kan kalles avansert teknologi.
Besoek av Kari Quarré :O, det var faktisk litt freaky, men hun var veldig hyggelig og skremte meg nesten ikke i det hele tatt (i motsetning til paa forkurset)
Innflyttingsfest! Kjempe morsomt, de fleste guttene fra Rouen kom og det var utkledning, jeg var Catwoman. Kommer kanskje bilder en annen gang.

Det var vel egentlig det, tenkte jo ogsaa jeg kunne minne paa at man kan faktisk gaa et aar av vgs i Norge og saa soeke til treaarig ;)

btw A, jeg er ganske overrasket over meg selv for jeg takler bising veldig bra. Proever noen aa ta i ansiktet mitt deri,ot boer de passe fingrene.

Au revoir
W

5 kommentarer:

  1. bising?

    dere er flink til å oppdatere bloggen! :)

    jeg føler at den store trender for øyeblikket er å henge ut Maiken? haha.

    Ikke kom tilbake, da må vi dele kakene våre med flere :):):)

    SvarSlett
  2. de er flinke i motseting til deg! :K

    SvarSlett
  3. i motsetning til deg å! :)

    og de er 3 mennesker, og du har jo splittet personlighet så det tells ikke :)

    SvarSlett