lørdag 3. oktober 2009

lørdagsmorgen-blogg

nå har vi herved vært i frankrike i mer enn en måned,! det er ganske artig. så jeg tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering, jeg veit ikke hvor lang den blir fordi marianne og jeg skulle egentlig stå opp halv ni, men så la vi oss så sinnsvakt seint i går (hah) så jeg har ikke orka å bevege meg fra senga enda. jeg og marianne er veldig dårlig til å overholde legge- og sovetider.

denne uka tror jeg har vært den definitivt beste hittil! for en gangs skld var jeg ikke sliten i dethele tatt på fredag, jeg klarte til og med å konsentrere meg i siste SES-time, hvor jeg vanligvis er på randen til nervøst sammenbrudd, så det var artig. jeg har fortsatt en veldig pen norsk aksent på min fransk, men jaja, jeg skjønner i hvert fall hva folk sier? SES-læreren min har forresten blitt til en av mine yndlingslærere, og EDG-lærerene (sånn debatteringsfag) liker jeg også fordi jeg kom for seint til timen og vanligvis så er det sånn stress med at du må gå til timen, banke på, så gå til et kontor og få skrift på en rosa lapp, så gå til timen, vise lappen til læreren, så sette deg også få underskrift av foreldrene dine etterpå og blablabla idiotisk system, men jeg bare sa at jeg hadde misforstått og trodde vi begynte kvart på, og han bare okey, sånn skikkelig fornøyd. dette er veldig stort med tanke på at han er en fransk lærer.

ååå nå kommer marianne og maser å at vi skal spise frokost (JOIN ME FOR BREAKFAST; RIGHT NOW, in three seconds!) ((med skikkelig posh engelsk)) (((now, mari, now))). jeg burde sikkert gå, jeg skal spise HAVREGRYN MED ROSINER TIL FROKOST! jeg liker mamma. etterpå skal vi på rulleskøyter? kommer sikkert mer babling en annen gang!

xoxo? A

2 kommentarer:

  1. hvem er marianne? og hvorfor snakker hun engelsk? hun skal jo snakke fransk! hun hørtes sur ut. jeg liker babling <3

    SvarSlett
  2. marianne er hun norske som har samme vertsfamilie som meg, og vi er veldig trilinguals, så vi snakker norsk, fransk OG engelsk. hun er ikke sur, hun er posh! <3

    SvarSlett