søndag 11. oktober 2009

Sweet sixteen


Så nettopp gjennom denne fantastiske bloggen og skjønte at både A og R har vært mer aktive enn meg :O, hva skjer med verden?

Denne apokalypsen har jo tvunget meg til å faktisk måtte skrive et innlegg, selv om jeg ikke har noe særlig å si. Men, så kom jeg på at jeg har bursdag imorgen!!!!!!!! Og så klart gleder jeg meg ikke i det hele tatt... BURSDAG, BURSDAG, BURSDAG, BURSDAG!!!


og en liten sang: "gonna spread my wings, sweet sixteen, it's my chance to shine, sweet sixteen, discovering, sweet sixteen, so much more to life, SWEET SIXTEEN"


man trenger da overhodet ikke å være over fjortisperioden selv om man fyller seksten, jeg har faktisk en mistanke om at min fjortisperiode nettopp har begynt (gru dere, verden!)
Ønskeliste:
Robert Pattinson
Penger
Robert Pattinson
Sko
Robert Pattinson
Døden til Kjersti og Vilde (ja vi er glad i hverandre i bayeux). :p
Robert Pattinson
Willy Wonkas sjokoladefabrikk
Robert Pattinson
Stipend fra lånekassen (nei det har ikke kommet på konto ennå *stresset*)
+++

(jo, glemte jeg Robert Pattinson?)

Klemmer fra W
p.s; jeg har det fremdeles bra i frankrike *NOOO, get me away from this place* :P
p.p.s; BURSDAG!!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg liker den sangen! Den er koslig :) Jeg liker bildet med pinnsvinet - det var tøft :)

    SvarSlett
  2. takk :) jeg liker robert pattinson (hvis det ikke hadde kommet tydelig nok frem)

    SvarSlett
  3. han er pen! <3 (vi snakker om robert pattinson ikke sant?)

    Gratulere med dagen igjen!

    SvarSlett
  4. en på skolen min ligner litt på RP <3
    takk :)

    SvarSlett